Subject: FW: 2025 aasta suplushooaeg
From: "Diana Soop" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 8 May 2025 11:02:12 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Elva Vallavalitsus laseb suplushooajal veeproovid võtta järgnevatest
asukohtadest:

*	Kentsi paisjärve purdega supluskoht;
*	Võrtsjärv, Trepimäe puhkekoht;
*	Arbi järve supluskoht + Arbi järve laululava purde juurest;

Uuritavad kvaliteedinäitajad: Soole enterokokid ja Escherichia coli.

Kuupäevad: 19.05, 16.06, 14.07 ja 11.08.

Veeproovid võtab OÜ Eesti Keskkonnauuringute Keskus.

Lugupidamisega

Diana Soop

Keskkonnaspetsialist
Elva vallavalitsus
Kesk 32, Elva
tel. 53052500
 <http://www.elva.ee/> www.elva.ee

From: Kaili Luik <[email-masked]>
Sent: Thursday, May 8, 2025 10:49 AM
To: Diana Soop <[email-masked]>
Subject: 2025 aasta suplushooaeg

TÄHELEPANU: Väljastpoolt elva.ee aadressiruumi saabunud kiri. Ole linkide
ja manuste avamisel tähelepanelik!

Tere

Annan teada, et tegelen 2025 aastal Tartumaa supluskohtadega.

Kas oleks võimalik saata seirekalendrid  <mailto:[email-masked]>
[email-masked] peale.

Lugupidamisega

Kaili Luik

vaneminspektor (keskkonnatervis)

lõuna regionaalosakond

58366073

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega
dokumentide avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.